اولین سایت جامع موفقیت | success24.ir

هفت قانون طلایی یادگیری زبان انگلیسی

تصور کنید بدون فکر کردن و هیچ زحمتی انگلیسی صحبت کنید کلمات به آسانی و به سرعت به واسطه زبان شما ادا می شوند و همچنین در آن واحد مفهوم صحبت های دیگران را درک می کنید برای اینکار شما باید شیوه یادگیری مکالمه زبان انگلیسی خود را تغییر بدهید. اولین قدم کنارگذاشتن یادگیری لغات زبان انگلیسی است تعجب کردید ؟؟ بله درست است. لغات را حفظ نکنید در انگلیسی زبانها, انگلیسی را بر اساس یادگیری لغات نمی آموزند بلکه انها اصطلاحات( عبارات) را یادمی گیرند که ترکیبی از یک گروه لغت می باشند که معنی خاص خود را می دهند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته یادگیری مکالمه زب

ادامه مطلب ...
مهارت هایی که 24 سالگی به بعد باید بیاموزید

سن 24 سالگی، سنی است که شما باید بیش از همیشه به خود اهمیت دهید. سن 24 سالگی، سنی است که شما باید بیش از همیشه به خود اهمیت دهید. شما از دانشگاه فارغ التحصیل شده اید، دوستان زیادی پیدا کرده اید و در حال تجربه دنیای اطراف تان هستید. اما این سن از آن جهت اهمیت دارد که شما دنیای نوجوانی خود را پشت سر گذاشته اید و وارد دنیای پخته تر بزرگسالی می شوید که باقی زندگی شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. کارهایی را که در اینجا برایتان آورده ایم، در سن 24 سالگی، قبل از این که دیر شود، انجام دهید. فروشندگی را بیاموزید. فرقی نمی کند که شغل شما چیست، بازارایا

ادامه مطلب ...
12 ویژگی‌ خانواده منسجم و پایدار

کانون خانواده محل مناسبی برای دوری از مشکلات است‎. واقعیت جامعه امروز این است که مشکلات خانوادگی در دنیا امروز با گسترش نیاز های فردی و اجتماعی زیاد شده است و افراد بیشتر فردگرا شده اند. به نوعی تحمل و صبر کافی برای رفع مشکلات ندارند و بنیان خانواده به دلیل فرد گرایی سست شده است. حال برای رفع این معضل باید چه کرد؟ عده ای طلاق را انتخاب می کنند. گروهی با ریشه یابی مشکلات، آن ها را حل می‌کنند. عده ای هم گفت‌وگوی منطقی را راه مناسب می دانند. حال ویژگی های خانواده منسجم ومستحکم را بررسی می کنیم، در زیر به ۱۲ ویژگی این خانواده ها اشاره شده است:.

ادامه مطلب ...
7 راه علمی برای رسیدن به شادی!

شادی نوعی رضایت درونی است که در انسانها وجود دارد. دانشمندان به بیان 7 راه علمی و عملی پرداختند که با انجام دادن آنها به شادی خواهید رسید. راه های رسیدن به شادی. دانشمندان با علم به اینکه ژنتیک و یا شرایط خاص زندگی ممکن است خارج از کنترل شما باشد، راه‌های علمی و عملی ساده‌ای را برای ایجاد لبخند و رضایت و آرامش بیشتر و در نهایت شادی بیشتر به انسان‌ها توصیه می‌کنند. شادی نوعی رضایت درونی است که در انسانها وجود دارد و برخی نیز آن را غرور، قناعت و یا قدردانی توصیف کرده‌اند اما این احساسات از فردی به فرد دیگر متفاوت است. به طور کلی دانشمندان احساس

ادامه مطلب ...
7 راهکار برای اینکه باهوش تر به نظر برسید

قطعاً همه ما به دنبال راهی هستیم که در دیدار اول بهترین و موثرترین تاثیر را بر افراد بگذاریم. همیشه تاثیری که در نخستین دیدار بر روی افراد می گذاریم می تواند آینده ارتباط ما با آن فرد یا گروه را تغییر دهد. پس قطعاً همه ما به دنبال راهی هستیم که در دیدار اول بهترین و موثرترین تاثیر را بر افراد بگذاریم. یکی از جنبه های شخصیتی ما که می تواند نقش تعیین کننده ای در ارتباطاتمان داشته باشد این است که چقدر در نظر دیگران باهوش جلوه می کنیم. شاید ما هم با افرادی مواجه شده ایم که واقعا باهوش هستند ولی در دیدار نخست اصلا چنین برداشتی از آنها نداشته ایم.

ادامه مطلب ...
هدفت را مشخص کن!

از حباب شخصی خود بیرون بیایید. سرگشتگی، ناامیدی، گم کردن هدف و هزار و یک مشکل دیگر همه احساساتی هستند که روزانه به سراغ شما می‌آیند. نگران نباشید چرا که همه‌ی ما شبیه هم هستیم. با ما همراه باشید تا با زاویه‌ای متفاوت‌تر به زندگی خود نگاه کنیم. راه‌حل خیلی ساده به نظر می‌رسد؛ از حباب خود خارج شوید. احتمالا هر کدام از ما هم چندین کتاب، مجله یا حداقل صفحات اینترنتی در مورد موفقیت و پیدا کردن هدف در زندگی مطالعه کرده‌ایم. با این حال هیچ‌ کدام از این مطالب تغییری در زندگی شما ایجاد نکرده‌اند. قصد این مقاله دادن راه‌‌حل‌های چند مرحله‌ای و تضمینی

ادامه مطلب ...
چه‌کسانی بیشتر به دیگران کمک می‌کنند؟

افراد دارای استعداد همدلی، سریع‌تر از سایرین کمک کردن به دیگران را می‌آموزند. مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که افراد دارای استعداد همدلی، سریع‌تر از سایرین کمک کردن به دیگران را می‌آموزند. اگرچه اغلب مردم کندتر از آنچه باید یاد می‌گیرند که در قبال دیگران وظیفه و مسئولیتی دارند و یاری‌رسانی بخشی از وظایف انسانی آنهاست، اما شرکت‌کنندگان یک تحقیق علمی نشان می‌دهند که میان همدلی و سرعت یادگیری یاری‌رسانی رابطه‌ای وجود دارد. به گزارش «گاردین»، افرادی که از سطح همدلی بالایی برخوردار هستند سریع‌تر از افراد سنگدل می‌آموزند که به دیگران کمک کنند. در این ت

ادامه مطلب ...
فضا مهم تر است یـــا محتـــوا؟

گاهی فضا مهمتر از محتواست و آن لحظات نباید سرگرم محتوا شد بلکه باید فضا را درک کرد. روزی جمله ای از یک خردمند خواندم که می گفت: «گاهی فضا مهمتر از محتواست و آن لحظات نباید سرگرم محتوا شد! بلکه باید فضا را درک کرد. راستش معنای پنهان این جمله را برای سال‌ها متوجه نشدم تا اینکه دخترم لب به سخن گشود و هر وقت من یا پدرش را پیدا می‌کرد، ما را گوشه‌ای تنها گیر می‌انداخت و برایمان بلبل‌زبانی می‌کرد. اگر کسی ما را آن موقع می‌دید اصلا حرف‌هایی را که بین ما ردوبدل می‌شد، نمی‌فهمید. حق هم داشت! آن حرف‌ها محتوا بودند. در آن لحظات آنچه مهم بود فضای حضور م

ادامه مطلب ...
افراد موفق هنگام ناهار چه می‌کنند؟

می‌توانید با استفاده بهینه از وقت ناهار مسیر دست یافتن به قله‌های موفقیت را کوتاه کنید. دست یافتن به قله‌های موفقیت زمان‌بر است. خوشبختانه می‌توانید با استفاده بهینه از وقت ناهار این مسیر را کوتاه کنید. به طور معمول پنج ساعت در هفته وقت ناهار دارید. آن‌چه در ادامه می‌خوانید به شما کمک می‌کند که از این زمان به‌درستی استفاده و آن را مدیریت کنید:. ۱- ترک کردن محل کار. این کار یک راه اساسی برای استفاده صحیح از وقت ناهار است. ترک کردن محل کار فرصتی برای شما فراهم می‌کند تا از شلوغی به دور باشید و تجدید قوا کنید. اما اگر در این زمان در اتاق کارتا

ادامه مطلب ...
توصیه هایی برای داشتن محیط کار شاداب

داشتن محیط کار سالم، یک معادله ی برد-برد برای هر دو طرف است؛ هم کارفرما و هم کارمند‎. داشتن محیط کار سالم، یک معادله ی برد-برد برای هر دو طرف است؛ هم کارفرما و هم کارمند. لای استرینگر، متخصص طراحی محیط کار و نویسنده، در مورد اینکه مدیران کسب و کار ها چگونه می توانند محیط کار کارکنان خود را سالم و با نشاط نگه دارند توصیه هایی دارد که در ادامه آنها را از نظر خواهید گذراند. اگر یک چیز باشد که اکثریت قریب به اتفاق کارکنان در موردش هم فکر باشند، آن چیزی نیست جز اینکه محیط های کاری امروز، از لحاظ سلامت جسمی و روحی افراد مشغول در آنها، در وضعیت مطلوب

ادامه مطلب ...
ذهن ما، معمار جسم ماست

حواسمان باشد که ذهن ما معمار جسم ما است و جسم ما بازتابی از اندیشه‌هایمان. امروزه با بررسی‌های علمی دریافته‌اند افکار منفی می‌تواند به‌سرعت ترکیب شیمیایی خون را تحت‌ تاثیر قرار دهد. در روان‌شناسی، گروهی از بیماری‌ها را «سایکوسوماتیک» یا «روان‌تنی» می‌نامند که شامل بیماری‌هایی است که تحت تاثیر مستقیم فکر و باور ما بر روی جسم مان است. قطعا تاکنون به میگرن یا سردردهای عصبی دچار شده یا در میان اطرافیان خود متوجه شده‌اید که بر اثر شنیدن یک خبر ناخوشایند یا یک عصبانیت حاصل از مشاجره، شخصی به معده درد عصبی مبتلا شده است. سیستم باورها و انتظارات ما نی

ادامه مطلب ...
چرا نباید خودتان را با دیگران مقایسه کنید؟

وقتی خود را مدام با دیگران مقایسه می کنید، دچار نوعی بیماری و ضعف هستید. وقتی از خودتان راضی نیستید و مدام خودتان را با دیگران مقایسه می کنید، دچار نوعی بیماری و ضعف هستید. در واقع شما یادتان رفته است که خودتان را با ابزارهای خودتان قضاوت کنید. حال ببینیم چگونه می توانیم خودتان را ارزشمند ببینید و کمتر برای خودتان خط و نشان بکشید؟. نخستین گام برای رهایی شما از احساس ناتوانی و داشتن اعتماد به نفس این است که خود را دست کم نگیرید و واژه مقایسه را از فرهنگ لغات خود حذف کنید، زیرا با قرار دادن خودتان در معرض مقایسه، خود را ناتوان تر احساس می کنید.

ادامه مطلب ...
چطور از روزمرگی رها شویم؟

کنترل زندگی خود را دوباره در دست بگیرید ‎. هر یک از ما هر روز تقریبا 10 تا 12 ساعت از زندگی خود را به کار اختصاص می‌دهیم. زمان آن است که از خود بپرسیم «آیا این همان کاری است که می‌خواهم انجام دهم یا کاری است که باید انجام دهم؟» ما هر روز ساعت 6:30 صبح از خواب بیدار می‌شویم، همه روز کار می‌کنیم. به سر کار می‌رویم و برمی‌گردیم و این پروسه همچنان تکرار می‌شود. از خودمان یک سوال ساده بپرسیم «آیا من در کنترل زندگی هستم یا زندگی در کنترل من است؟» زمان آن است که از روزمرگی رها شوید و به خود قدرت دهید تا به آنچه می‌خواهید برسید. انجام فعالیت‌های زیر

ادامه مطلب ...
چطور قهرمان زندگی خودتان باشید؟

بهترین روز زندگی‌تان روزی است که تصمیم می‌گیرید زندگی‌تان برای خودتان است. یک روز که در یک کلاس خدمات مشتریان درس می‌دادم، زنی را به یاد دارم که پشت سر هم از بدبختی‌هایی که سر کارش داشت شکایت می‌کرد. درمورد اینکه چقدر از همکارانش متنفر است، از رئیسش متنفر است. از خدمت کردن به مشتری‌ها متنفر است، و از همه مهمتر اینکه فکر می‌کرد چطور اینکه مجبور است صبح تا شب دور و بر آدم‌های خنگ و احمق باشد سال‌های عمرش را تلف می‌کند. وقتی غر زدن‌هایش تمام شد، یک سوال خیلی مشخص از او پرسیدم، سوالی که باید خیلی سال پیش از خودش می‌پرسید:. «اگر در این شغلت احساس ب

ادامه مطلب ...
28 راه برای با حال بودن

روش شاد بودن خیلی ساده تر از آن چیزی هست که فکر می کنیم‎. برای شاد بودن، انرژی مثبت بودن، رد کردن انرژی های منفی و استرس و تنش های روزانه که همه با آن رو به رو هستیم، تنها شرکت در کلاس های سخنرانی انرژی مثبت و مشاوره های گران قیمت یا کورس های مختلف کفایت نمی کند. شاید روش شاد بودن خیلی ساده تر از آن چیزی هست که مشاوران و روان شناسان و جامعه شناسان و فعالان این عرصه صبح تا شب از طریق رسانه ها و کتاب ها منتشر می کنند. خیلی از کسانی که در روستا ها و برخی از نقاط شهری قرار دارند، حتی ۱ دقیقه از این سخنرانی ها و ۱ صفحه از کتاب ها هنر شاد زیستن و زن

ادامه مطلب ...
پنج گام برای رسیدن به رویاها

برای هر انسانی رسیدن به رویاها و آرزوهایش، توأم با شیرین ترین احساس موفقیت است. برای هر انسانی در جهان، رسیدن به رویاها و آرزوهایش، توأم با شیرین ترین احساس موفقیت است. بزرگی میگوید: «رویاهایت را در چشمانت نگه ندار؛ زیرا همچون اشک جاری می شوند و فرومی ریزند؛. پس آن‌ها را در قلبت حفظ کن تا با هرتپش به یاد بیاوری که باید آن‌ها را به حقیقت تبدیل کنی. ». با بانویی قدرتمند آشنا می‌شوید که دل به رویاهایش سپرده و باتمام‌وجود اندیشه دوران کودکی و نوجوانی‌اش را به واقعیت تبدیل کرده است. 5 گام مهم برای رسیدن به رویاهایتان:. گام اول: فهرستی از تمام خواست

ادامه مطلب ...
استرس محل کارتان را با این روش ها ضربه فنی کنید

استرس ریشه بسیاری از بیماری‌هاست‎. استرس ریشه بسیاری از بیماری‌هاست و خیلی‌ها را اذیت می‌کند. حتی اگر کارتان را دوست داشته باشید هم گاهی وقتها کار کردن سخت می شود. اما چطور می‌توان این استرس را در سر کار به حداقل رساند؟. منفی‌بافی نکنید. روزتان را با تفکر مثبت شروع کنید. یک تکیه کلام مثبت برای اول صبح هایتان انتخاب کنید و هر روز صبح مدام همان را بگویید. حتما لازم نیست که جمله تان خیلی طولانی یا خاص باشد. می‌توانید هر روز صبح بگویید، «خدایا به امید تو». ۱۰- ۱۵ دقیقه قبل از این که از تختواب بلند شوید، این افکار مثبت را در ذهن خودتان مرور کن

ادامه مطلب ...
با این 6 عامل سریعتر به اهداف تان برسید

هدف‌گذاری‌ شفاف باعث می‌شود آن‌چه واقعا به تحقق‌اش نیاز دارید را بشناسید. هدف‌گذاری‌ شفاف باعث می‌شود آن‌چه واقعا به تحقق‌اش نیاز دارید را بشناسید، انگیزه‌تان را بالا می‌برد و تشویق‌تان می‌کند به آینده‌ی مثبت پیش روی‌تان تمرکز کنید. هدف‌گذاری‌ شفاف باعث می‌شود آن‌چه واقعا به تحقق‌اش نیاز دارید را بشناسید، انگیزه‌تان را بالا می‌برد و تشویق‌تان می‌کند به آینده‌ی مثبت پیش روی‌تان تمرکز کنید. با استفاده از چند روش زیر شانس‌تان را برای گزینش و تحقق تمام اهداف زندگی‌تان که به سمت زندگی بهتر راهنمایی‌تان می‌کنند، بیش‌تر کنید. با ما همراه باشید تا ای

ادامه مطلب ...
تبدیل معمولی ها به یک شاهکار

در وجود ما انسان‌ها کارها و عادت‌هایی وجود دارد که می‌توانیم روحیه‌مان را دگرگون کنیم. مسئله روزمرگی و افتادن در چرخه تکرار و دیگری معضل شیوع خشونت کلامی در سطح جامعه و بالاخص فضای مجازی. دوست داشتم در ابتدا درباره مسئله روزمرگی به این موضوع اشاره کنم که بدون تردید امروزه روزمرگی‌های ایرانیان از حد طبیعی خود خارج شده است؛ درحقیقت بسیاری از ما آن‌قدر سرگرم جمع‌کردن آب کف اتاق هستیم که یادمان رفته است شیرآب را ببندیم!. برای خلاصی از این تکرارها باید کاری کنیم؛ چراکه دنیای امروز پر از زیبایی و لحظات هیجان‌انگیز است. در وجود ما انسان‌ها کارها و عا

ادامه مطلب ...
4 اصل ساده موفقیت که از آن ها غافلیم

آدمهای موفق وقتی همه نیزه هایشان را می اندازند،با قدرت بیشتری بلند می شوند و می جنگند. این روزها که خبر موفقیت های جهانی سینمای ایران دهان به دهان می چرخد، بد نیست قدری راجع به آدم های موفق حرف بزنیم؛ یعنی همان هایی که وقتی همه نیزه هایشان را می اندازند، با قدرت بیشتری بلند می شوند و می جنگند. یک در هزار؟. آدم ها وقتی توجه ما را به خودشان جلب می کنند که به نقطه اوج رسیده باشند و ما آن ها را در لحظه بالابردن جام، گرفتن جایزه، زدن گل و یا تشویق شدن ببینیم. خیلی کم پیش می آید که مسیر موفق شدن آن ها را دنبال کنیم و بدانیم برای رسیدن به چنین لحظه ا

ادامه مطلب ...

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه